Ko domā partijas: Veloinfrastruktūra

Ja esat iepazinušies ar partiju programmām un ekspertu viedokli par tām, tad izvēlei vēlēšanās vajadzētu būt vienkāršākai. Lai izvēli padarītu vēl vienkāršāku, uzdevām visām pretendējošajām partijām trīs jautājumus par aktuālām pilsētvides problēmām – Skanstes tramvaja līniju, Aleksandra Čaka ielas ietvju sašaurināšanas projektu un jautājumu par veloinfrastruktūru.

Kā pirmās publicējām partiju un mēra amata kandidātu atbildes uz jautājumu par Skanstes tramvaja līniju. Toreiz noskaidrojām, ka absolūtais vairākums mēra amata kandidātu ir pret līnijas celtniecību. Tāpat vairākums partiju ir pret Aleksandra Čaka ielas ietvju sašaurināšanas projektu.

Kā noslēdzošās publicējam partiju un mēra amata kandidātu viedokli par veloinfrastruktūras attīstību Rīgā. Pirms teju gada jau stāstījām par esošās domes vadības neizpildītajiem solījumiem veloinfrastruktūras jomā. Gada laikā nekas nav mainījies, izņemot kāda pašdarbnieka uzkrāsotās velojoslas Brīvības ielā, kuras dome lielā steigā nodzēsa. Uzkrāsotās velojoslas parādīja, ka pilsētas ielas samērā vienkārši ir iespējams veidot daudz mūsdienīgākas – ērtas un drošas visiem satiksmes dalībniekiem un gājējiem:

 

 

Visām partijām lūdzām mēra amata kandidātu atbildi uz šādu jautājumu:

 

Kā Jūs plānojat attīstīt velosatiksmes infrastruktūru nākamajos 4 gados – cik kilometrus un kādās vietās (centra galvenajās ielās, centra savienojumi ar apkaimēm, apkaimēs, apkaimju savienojumi, savienojumi ar Pierīgas pašvaldībām, rekreatīvie maršruti u.tml.) ?

 

LRA/LA

 

Veloceliņi Rīgā ir jāievieš pārdomāti un pakāpeniski, īpašu uzmanību pievēršot “artērijām”, kas savieno Rīgas centru ar citiem pilsētas rajoniem. “Rīdzinieka kartes” īpašniekiem būtu jādod iespēja izmantot privātās velonomas pakalpojumus par 14,99 eiro gadā, tādejādi atbrīvojot rīdziniekus no vajadzības velosipēdu iegādāties. Nomas velosipēdiem tiktu nodrošināta apkope un drošība, tādejādi rīdzinieki būtu motivētāki izvēlēties šāda veida transportu ikdienā.