2018. gadā vērsām sabiedrības uzmanību uz to, ka Krasta ielas renovācijā paredzēts neērts un nedrošs gājēju un velosipēdu ceļš. Veloceļš un ietve bija ieplānots nepietiekama platuma, gājēji no velobraucējiem uz tā tiktu norobežoti tikai ar baltas krāsas līniju, pieturvietās veloceļš pārtrūktu un velosipēdisti brauktu cauri pieturās stāvošajiem cilvēkiem, pie iebrauktuvēm veloceļš “pārtrūktu” ar apmalēm. Par to vairāk vari izlasīt rakstā “Vai kāpsim uz vecajiem grābekļiem?”
Veloceļa un ietves platumi ir pārāk mazi, savstarpējais nodalījums – balta līnija:
Veloceļš pieturvietās vienkārši pārtrūkst:
Iebrauktuvēs veloceļš pazeminās, “pārtrūkst” un tiek pārtraukts ar apmalēm:
Par laimi Rīgas domes Satiksmes departaments mūsu iebildumus ņēma vērā un sadalīja Krasta ielas renovācijas projektu divās daļās, veloceļa daļu atliekot uz pārprojektēšanu. Rezultātā 2020. gadā tika atklāts kvalitatīvs veloceļš ar Rīgā līdz šim vēl nebijušiem risinājumiem.
Veloceļš no gājēju daļas nodalīts ar slīpu kļūdu-drošu apmali:
Ierīkota Rīgā pirmā tā sauktā “floating bus stop” pieturvieta, kur ietve un veloceļš apvijas ap pieturvietas zonu, tādējādi samazinot konfliktsituācijas starp gājējiem un velosipēdistiem:
Iebrauktuvēs veloceļš nepārtrūkst un ir bez apmalēm, nedaudz piepacelts:
Noskaties braucienu pa jauno Krasta ielas veloceļu: