2021. gadā Rīgas domē tika iesniegta vēl viena “Mana Balss” iniciatīva, kurā parakstu vākšana tika uzsākta jau 2018.gadā, – par to, lai Brīvības iela pārtaptu par patīkmāku ielu, kurā uz brauktuves ir vieta gan automašīnām, gan velo, gan sabiedriskajam transportam. 2018.gada vasarā, pretēji Rīgas mēra Nila Ušakova solījumiem, velojoslas Brīvības ielā netika izveidotas, bet atsevišķi esošie RD koalīcijas, tolaik opozīcijas deputāti aktīvi iestājās par velojoslām. Cerot uz jaunās Rīgas vadības interesi, iniciatīva ar 3300 parakstiem tika iesniegta atkārtoti. Diemžēl pagaidām nav sekojusi nekāda reakcija. Jāatzīst, ka Brīvības ielai arhitekts Toms Kokins jau 2015.gadā izstrādāja ideju, kā ielas telpā ietilpināt gan velojoslas, gan sabiedriskā transporta joslas. Cik ilgi vēl gaidīsim?